Σε περίπτωση που δεν παίζει ο player παρακαλώ πιέστε στο εικονίδιο με τα ακουστικά

Ο JUSTIN BIEBER ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΕΙ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ

Share it:
Το αληθινό νόημα της κατανυκτικής γιορτής του Πάσχα υπενθύμισε στους ακολούθους του ο Justin Bieber.

Ο Justin Bieber θέλησε να υπενθυμίσει στους θαυμαστές του ότι το Πάσχα δεν είναι μόνο ένας λαγός που φέρνει σοκολατένια αυγά γεμάτα με ακόμα περισσότερα γλυκά ή δώρα.

Την Κυριακή 1 Απριλίου, οι καθολικοί πιστοί γιόρτασαν το Πάσχα και ο 24χρονος τραγουδιστής δημοσίευσε ένα μήνυμα στο Instagram, γραμμένο όλο στα κεφαλαία, στο οποίο μοιραζόταν το νόημα που έχουν για εκείνον οι ημέρες της κατάνυξης.

«Ο Ιησούς άλλαξε τη ζωή μου», έγραψε στην αρχή ο Justin Bieber.

«Το Πάσχα δεν αφορά ένα λαγουδάκι, είναι μία υπενθύμιση ότι ο Ιησούς μου πέθανε επάνω στο σταυρό για τις αμαρτίες μου και μετά αναστήθηκε από τους νεκρούς, νικώντας το θάνατο!», συνέχισε.

«Πιστεύω ότι αυτό συνέβη και αλλάζει τα πάντα», τόνισε. «Είμαι ελεύθερος από τα δεσμά και την ντροπή! Είμαι ένα παιδί του πιο υψηλού Θεού και με αγαπάει ακριβώς όπου είμαι και γι’ αυτό που είμαι», πρόσθεσε και συνόδευσε την ανάρτηση με τη λεζάντα «Χαρούμενο Πάσχα».

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Justin Bieber (@justinbieber) στις

Η στροφή του Justin Bieber προς τη θρησκεία έχει γίνει πολλές φόρες θέμα τους τελευταίους μήνες, ειδικά από το προηγούμενο καλοκαίρι και έπειτα, με τον αστέρα της pop να μιλά δημοσίως για το χριστιανισμό, μέσω των κοινωνικών δικτύων.

Όπως αναφέρεται, η πίστη τον βοήθησε να αλλάξει χαρακτήρα και να βελτιώσει τη συμπεριφορά, ενώ έχουν διαδοθεί σενάρια ότι το νέο άλμπουμ του ίσως θα είναι επηρεασμένο από τα ιδανικά τoυ χριστιανισμού.
Share it:

ΠΡΟΣΩΠΑ

Post A Comment:

0 comments: