Σε περίπτωση που δεν παίζει ο player παρακαλώ πιέστε στο εικονίδιο με τα ακουστικά

Ο Κώστας Μπίγαλης «Έκανε το Μπαμ»

Share it:
Όταν έχεις να πάρεις συνέντευξη από ένα  σπουδαίο καλλιτέχνη κάποιες φορές το άγχος σε κυριεύει. Ο λόγος για τον αγαπημένο Κώστα Μπίγαλη. Ένα εξαιρετικό μουσικό, ήρεμο άνθρωπο, απλό, καλοσυνάτο, ευγενικό , αφοσιωμένο  στη δουλειά του και  αδιάφορο  για την προσωπική προβολή του.

Με αφορμή το νέο του τραγούδι, «ΕΚΑΝΕΣ ΤΟ ΜΠΑΜ " σε μουσική και στίχους από τον Παντελή Ντυμένο» τον συνάντησα σε ένα καφέ στην Γλυφάδα και μας παραχώρησε μια εξαιρετική συνέντευξη που δεν ήθελα με τίποτα να τελειώσει. Απολαύστε την.
F.M: Θα σας πάω λίγο πίσω στο  παρελθόν  με αυτή την ερώτηση. Πότε και πως προέκυψε να ασχοληθείτε με το τραγούδι ;


Μου έδωσε ένας φίλος μια κιθάρα δανεικιά και μου έμαθε και τρία βασικά ακόρντα και κόλλησα. Άρχισα αμέσως να γράφω τραγούδια και να τραγουδάω και όπως βλέπετε αυτό το κόλλημα...μου έμεινε μέχρι σήμερα....χαχαχα...

F.M: Θυμάστε  την πρώτη φορά που τραγουδήσατε  μπροστά σε κοινό;

Ήταν στην Πατησίων... στο ξενοδοχείο Ακροπόλ... στον ετήσιο χορό της ΑΕΚ....

F.M: Αντιμετωπίσατε δυσκολίες στα πρώτα σας βήματα ;

Πάντοτε η αρχή έχει δυσκολίες.... Το ήθελα όμως πολύ να ασχοληθώ με την μουσική και για αυτο τις ξεπερνούσα...μέχρι την επόμενη...που ενδεχομένως θα συναντήσω ακόμα και αύριο.... γιατι η δουλειά αυτή θέλει γερό στομάχι.

F.M: Είστε πολλά χρόνια στον χώρο. Τι είναι τελικά για εσάς μουσική;

Υπαρξιακή ανάγκη...που δίνει νόημα στην ζωή...( γέλιο)

F.M: «ΕΚΑΝΕΣ ΤΟ ΜΠΑΜ " σε μουσική και στίχους από τον Παντελή Ντυμένο . Ένα τραγούδι απόλυτο καλοκαιρινό, ρυθμικό που σε ξεσηκώνει….Μιλήστε μας λίγο…

Με τον Παντυ είμαστε φίλοι και έχουμε συνεργαστεί σε κάποιες δουλειές όπως στην μουσική που έγραψα για την Θεατρική παράσταση  «Εκείνος και Εκείνος» στην οποία έπαιξα και σαν ηθοποιός μαζί με τον Αλμπέρτο Εσκενάζυ, την κόρη του την Σάρα Εσκενάζυ (από το Survivor) και την Σαββίνα Πετρίδου. Έγραψε λοιπόν το «ΕΚΑΝΕΣ ΤΟ ΜΠΑΜ» και μου πρότεινε να το τραγουδήσουμε μαζί.... Το άκουσα, μου άρεσε και το κάναμε....

F.M: Έχετε ζήσει τις καλές εποχές της νυχτερινής διασκέδασης και του Ελληνικού τραγουδιού γενικότερα, αλλά ζείτε και αυτές τις δύσκολες εποχές εν έτη 2017 .Πείτε μας δυο λόγια.

Η δεκαετία του 90’  ήταν για μένα μια καλή εποχή και ο κόσμος με τίμησε κάνοντας επιτυχίες 
αρκετά τραγούδια μου και πάντα θα τον ευγνωμονώ για αυτό. Δυστυχώς ,από  τις αρχές της δεκαετίας του 2000 η πειρατεία των παράνομων CD και μετά το ιντερνέτ κατέστρεψαν την Ελληνική μουσική βιομηχανία και πριν την κρίση που ξεκίνησε το 2010 οι τραγουδοποιοί ( γιατί αυτή είναι η βασική μου ιδιότητα) είχαμε ήδη μεγάλο πρόβλημα ακόμα και επιβίωσης για κάποιους από μας. Εγω ευτυχως  εδώ και πέντε περίπου χρόνια έχω την τύχη να ζητάει ο κόσμος (κυρίως οι 35αρηδες – 40αρηδες που την δεκαετία του 90 ήταν έφηβοι και κάποια τραγούδια μου τους θυμίζουν έντονα όπως μου λένε τα ξέγνοιαστα εφηβικά τους χρόνια), να ξανακούσει τα τραγούδια μου και έτσι εμφανίζομαι σε μικρούς κυρίως χώρους με τις παλιές επιτυχίες του 90’ αλλα και με τραγούδια απο άλλους καλλιτέχνες και έτσι μπορώ και επιβιώνω σε αυτές τις πολύ δύσκολες εποχές.

F.M: Το πρώτο, προσωπικό σας  album,  ήταν με τίτλο Big Alice και το τραγούδι «I Miss You»  όπου έγινε η νούμερο ένα επιτυχία  στην Ελλάδα και μάλιστα κυκλοφόρησε και  στο εξωτερικό σε 18 χώρες. Αυτή η εκτίναξη ήταν εύκολα διαχειρίσιμη  για εσάς ή όχι;

Ήθελα να πετύχει ο δίσκος και να ακουστούν και να γίνουν επιτυχίες τα τραγούδια, αλλά ταυτόχρονα δεν ήθελα να είμαι εκτεθειμένος στη δημοσιότητα και αυτό ήταν οξύμωρο όπως καταλαβαίνετε γιατί δεν μπορεί να συμβεί το ένα χωρίς το άλλο. Την δεκαετία του 90’ δε που ήταν η μεγάλη έκρηξη δημοσιότητας κυρίως λόγω της τηλεόρασης, πιέστηκα αρκετά για να είμαι ειλικρινής αλλά προσπάθησα να κρατήσω χαμηλούς τόνους και να μην δώσω τροφή στα κουτσομπολίστικα μέσα της εποχής και πιστεύω ότι τα κατάφερα σε ένα ικανοποιητικό βαθμό, γιατί τελικά αν δεν θέλεις να εκτεθείς...δεν εκτίθεσαι ότι και να κάνουν οι κιτρινιάρηδες...

F.M: Πάμε να μιλήσουμε για αγαπημένα τραγούδια του Κώστα Μπίγαλη. Εμένα για  παράδειγμα   ένα από τα αγαπημένα μου είναι «Έλα Απόλλωνα έλα .Πάρε την λύρα μ’ ακούς Και παίξε μόνο για μένα Παίξε, παίξε του Αιγαίου τα μπλουζ» Καταπληκτικό τραγούδι!!! Πολύ ρυθμικό κομμάτι .

Ελένη, ( Γέλιο….!)αυτό είναι και δικό αγαπημένο κομμάτι και από αυτά που μου ζητάνε να παίξω και δυο και τρεις φορές όπου εμφανίζομαι...και πραγματικά δεν το πιστεύω...που αρέσει τόσο πολύ μετά από 25 χρόνια... Βέβαια αυτό συμβαίνει επίσης και με τα γνωστά και μη εξαιρετέα...Μικρή μου Μέλισσα...Ρίνα Κατερίνα...Η κόρη του Περιπτερά...Με την πρώτη ματιά...κ.λπ.

F.M: Υπάρχει κάποια ιστορία περίεργη που έχει συμβεί κατά την διάρκεια της καριέρας σας και θα θέλατε  να την μοιραστείτε μαζί μας;

Έχουν συμβεί διάφορα...αλλά κρατώ και θυμάμαι τα καλά...που ήταν περισσότερα...

F.M: Έχετε εισπράξει πολύ αγάπη από τον κόσμο. Πώς νοιώθετε γι’ αυτό;

Νοιώθω μεγάλη ευγνωμοσύνη και θεωρώ πολύ τυχερό τον εαυτό μου που μετά από τόσα χρόνια η μουσική μου αρέσει και ακούγεται και είναι πολύ τιμητική και μοναδική αυτή η αγάπη του κόσμου.

F.M: Μεγάλη δισκογραφία, δημοσιότητα, αλλά  σε γενικές γραμμές κρατάτε πάντα χαμηλό προφίλ και ποτέ δεν έχετε δώσει δικαιώματα. Επιλογή σας  ή γενικά τρόπος ζωής; 

Επιλογή...και τρόπος Ζώης....αλλά νομίζω ότι ήδη απάντησα προηγούμενα σε αυτή την ερώτηση...

F.M: Υπάρχει κάποιος τραγουδιστής με τον οποίο θα θέλατε να έχετε συνεργαστεί αλλά δεν έχει τύχει ως τώρα;

Στον Ελληνικό χώρο είχα την τύχη να δουλέψω με σπουδαίους τραγουδιστές του μοντέρνου και του λαϊκού χώρου. Εκτός Ελλάδος υπάρχουν κάποιοι τραγουδιστές που θαυμάζω πολύ όπως ο μεγάλος Van Morrison και ονειρικά πάντα...θα ήταν κορυφαία εμπειρία μια απλή συνύπαρξη κάπου...


F.M: Τι θα αλλάζατε στο χώρο της ελληνικής μουσικής αν σας δίνονταν η ευκαιρία; 

Δύσκολη ερώτηση...Ελένη…( γέλιο) Εγώ το μόνο που προσπαθούσα πάντα είναι να κάνω τραγούδια που να αγγίζουν την ψυχή και να δημιουργούν συναισθήματα... Αν είχα λοιπόν την δυνατότητα θα προσπαθούσα να αναδείξω και να δώσω στον κόσμο τραγούδια που θα μείνουν...και θα αντέξουν στον χρόνο...

F.M: Αν έπρεπε να ευχαριστήσετε κάποιους   σημαντικούς ανθρώπους στην ζωή σας ; Ποιοι θα ήταν αυτοί; 

Έχω αρκετούς καλούς φίλους κυρίως εκτός μουσικής που με έχουν βοηθήσει με διάφορους τρόπους στην πορεία της ζωής μου...αλλά αυτούς που πάντα θα ευγνωμονώ και θα ευχαριστώ για όλα αυτά που μου έδωσαν μέσα από τα γονίδια τους, είναι οι γονείς μου η Βιολέτα και ο Γιώργος που έχουν φύγει από την ζωή, αλλά ζουν μέσα από μένα και εγώ ζω μέσα από αυτούς...

F.M: Τι σας ενοχλεί στους άλλους ανθρώπους;

Οι διπλές συμπεριφορές.... Θέλω να ξέρω με ποιους έχω να κάνω και δεν μου αρέσουν...τα από κάτω...που δυστυχώς τα έχω βιώσει κυρίως στον επαγγελματικό χώρο...αλλά παρόλο αυτά δεν έχω χάσει την πίστη μου στους ανθρώπους και πάντοτε ξεκινώ μια επαγγελματική ή διαπροσωπική σχέση καλοπροαίρετα...και τώρα πια σπάνια εκπλήσσομαι δυσάρεστα...

F.M: Ο Κώστας Μπίγαλης στον ελεύθερο χρόνο του τι κάνει; 

Μου αρέσουν τα ήσυχα πράγματα...όπως ο καλός κινηματογράφος και το θέατρο...κάποιο φαγητό σε ένα ποιοτικό και καλής αισθητικής χώρο....διάβασμα...και γενικώς αποφεύγω όσο μπορώ τα θορυβώδη περιβάλλοντα.

F.M: Πείτε μας   κάποια πράγματα που σας αντιπροσωπεύουν;

Η καλή αισθητική, η αξιοπρέπεια και πάνω από όλα η καλοσύνη και η αλληλεγγύη...

F.M: Ποια είναι τα σχέδια σας για το φετινό χειμώνα.

Κάποιες εμφανίσεις σε διάφορους χώρους...είτε μόνος μου...είτε με κάποιους καλούς συναδέλφους που συνεργάζομαι τα τελευταία χρόνια...όπως είναι η Πωλίνα, Ο Δάκης, η Μπέσσυ Αργυράκη και άλλοι ενδεχομένως που μπορεί να συνεργαστώ...και δεν το ξέρω ακόμα...(χαχαχα)!

F.M: Πως μπορεί να επικοινωνήσει κάποιος μαζί σας; 

Μέσω facebook πολλές φίλες και φίλοι μπορούν να επικοινωνούν και να μαθαίνουν ότι αφορά σε μελλοντικές εμφανίσεις και καλλιτεχνικά νέα...

Οfficial Page: https://www.facebook.com/MpigalisKostas/?fref=ts


F.M: Εφόσον, σας ευχαριστήσω πάρα πολύ για την όμορφη  κουβέντα που κάναμε…  ας κλείσουμε μ’ ένα γενικότερο αισιόδοξο μήνυμα δικό σας!

Εύχομαι οι νέοι άνθρωποι κυρίως να πάρουν την τύχη τους στα χέρια τους σαν υπεύθυνοι πολίτες και αφού ενδιαφερθούν ουσιαστικά και μάθουν και ενημερωθούν οξύνοντας την κρίση τους να βοηθήσουν με τις επιλογές τους…να βγει η χώρα από την δυσκολία της κρίσης.
Η δημοκρατία λειτουργεί με την αρχή της ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ... 
Δηλαδή ότι ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ....αρκεί όμως....να ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ....

Ελένη, ευχαριστώ  για την φιλοξενία!

Το νέο τραγούδι του Κώστα Μπίγαλη

Πηγή: www.freshmagazine.gr
Ελένη Σκιαδά
Share it:

ΠΡΟΣΩΠΑ

Post A Comment:

0 comments: