Σε περίπτωση που δεν παίζει ο player παρακαλώ πιέστε στο εικονίδιο με τα ακουστικά

Ο Sin Boy αντιδρά στη σάτιρα για το «Mama?»: «Απεχθάνομαι τον Αντώνη Κάνακη»

Share it:

Δηλώσεις που θα συζητηθούν έκανε ο Sin Boy στην πρώτη του τηλεοπτική συνέντευξη.

Ο Sin Boy βρέθηκε το βράδυ της Τετάρτης στο «The 2Night Show».
Στην πρώτη του τηλεοπτική συνέντευξη μίλησε στον Γρηγόρη Αρναούτογλου για τα δύσκολα παιδικά χρόνια, τα οικονομικά προβλήματα και το ρατσισμό που έχει βιώσει λόγω της καταγωγής του.
Επίσης μίλησε και για το τραγούδι – viral «Mama?» το οποίο έχει περισσότερες από 19 εκατομμύρια προβολές στο YouΤube.
Ωστόσο αίσθηση προκάλεσαν οι δηλώσεις του Sin Boy για το γνωστό παρουσιαστή Αντώνη Κανάκη, αφού είχε προηγηθεί η σάτιρα του «Mama?» από το «Ράδιο Αρβύλα».
«Με τραγουδιστές, ράπερς και τέτοια δεν έχω κόντρα. Δεν θέλω να σου πω ψέματα, αλλά μισώ πολύ ένα άτομο, τον απεχθάνομαι, τον Κανάκη!», αποκάλυψε ο νεαρός ράπερ.
«Ό,τι χειρότερο. Μου τη σπάει πάρα πολύ, δε μ’ αρέσει, δεν έχει χιούμορ, πολύ χάλια. Έκανε το “Mama” και δεν ήταν αστείος καθόλου. Δέχομαι τη σάτιρα, δεν έχω πρόβλημα με τη σάτιρα, αλλά δεν ήταν αστεία η σάτιρά του. Το έκανε απλά, επειδή πουλάει τώρα το “Mama?”, κάνουν όλοι κάτι “Mama?” για να πουλήσει», εξήγησε.
«Το έκανε μόνο γι’ αυτό, δεν ήταν αστείος. Αυτό δε μου άρεσε, ότι έκανε κάτι απλά για να πουλήσει και δεν ήταν αστείος. Άμα ήθελε φήμη μπορώ να του δώσω εγώ, έχω άπειρη. Μπορούσε να μου τη ζητήσει και να του τη δώσω. Πηγαίνει καλά η εκπομπή του, αλλά εγώ πάω καλύτερα. Όταν πήγαινε αυτός πιο καλά από μένα, εγώ τον κοίταζα. Τώρα δε μου αρέσει, είναι χάλια», είπε ο Sin Boy.
Παρακολουθήστε ολόκληρη τη συνέντευξη του Sin Boy στο «The 2Night Show»:

Share it:

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ

HIP HOP MUSIC

Post A Comment:

0 comments: